vrijdag 4 december 2015

Happy Home Slinger

Het is feest! Althans, bijna feest. En daarom deze slinger. Zuslief en vriend gaan dit weekend hun intrek nemen in hun nieuwe paradijsje, na twee lange jaren vol geduld. Vloeren, keuken en toilet zijn geplaatst, alleen de badkamer nog! Maar dat weerhoudt hen er niet van er al te gaan overnachten. Ter ere van dit heugelijke feit, heb ik een Happy Home slinger in ijstinten gehaakt!


Ik heb gebruik gemaakt van allerlei restjes garen, o.a. By Claire no.1. De lichtblauwe kleur is dezelfde als de wand in de nieuwe huiskamer.


Het gratis patroon van de gehaakte huisjes kwam ik op Pinterest tegen en is van Knitpurlhook.


Nadat de huisjes af waren, heb ik ze bevestigd aan een ketting van lossen. Mijn Hip met Haken label heb ik aan het koort bevestigd als finishing toch.


Natuurlijk is een cadeautje niet af, zonder een mooie verpakking. Ik heb de Happy Home Slinger verpakt in celefaanpapier met een mooie tag uit het Flow Book For Paper Lovers (echt een aanrader voor iedereen die van papier, postcards, crafting, stickers en dat soort stuff houdt).


Met mijn alfabet stempelset heb ik HAPPY HOME op het label gestempeld.


Daarna heb ik een doosje gemaakt van papier, met behulp van de gratis mal van Susie Short. Dat maakt het cadeautje nóg even specialer toch!?


Het doosje die ik eerst van wit papier in elkaar heb gevouwd, heb ik later beplakt met diepblauw papier en een mooie sleeve (beiden uit het Flow Book For Paper Lovers). Ook weer met mijn stempelsetje de namen erop gezet.


Et voila, het cadeautje voor hun nieuwe Happy Home is klaar en kan de brievenbus in.


#Snailmail!


7 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk! En perfect ingepakt, zo te zien!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh these are so super cute! What a great idea for the new home owner or an established one. Just think all the ways you could hang this bunting!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, it makes you happy right!? Thanks for your visit! Saskia

      Verwijderen
  3. Goed cadeau! Een nieuw huis moet versierd :-)
    (leuk ingepakt ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it and so happy to see you on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen