zondag 11 juni 2017

Wenskaart handletteren en haken

Vorige week ben ik heerlijk verwend met een schoonheidsbehandeling bij Parels & Oesters in het pitoreske Warmond. Eigenaresse Jacqueline heeft mij een hele fijne starterskit meegegeven waarmee ik ook thuis aan de slag kon, aangezien ik mijn gezicht nooit 'serieus' reinig. Als dank heb ik een handgeletterde kaart met gehaakte bloem gemaakt!


Zowel de remover, als reinigingsmelk en toner van het merk [comfort zone] hebben een fijne zachte werking en zijn subtiel van geur (erg lekker!). Na het toepassen ziet je gezicht er weer gezond uit en het werkt heel verfrissend. Na een aantal dagen consequent verzorgen, merk ik oprecht dat de vochtbalans van mijn huid is verbeterd! Daarbij vind ik het erg fijn om even die paar minuten in de ochtend en avond met verzorging voor mijzelf bezig te zijn, dat schiet er nog wel eens bij in.

Op de wenskaart heb ik de starters kit van [comfort zone] getekend met een opsomming van de voor mij belangrijkste kenmerken en natuurlijk het logo van Parels & Oesters. Ik hoop dat de ontvanger er blij van wordt!


Dit bloemetje hebben jullie al vaker op mijn blog voorbij zien komen. Ik heb 'm gehaakt naar het patroon van byClaire dat ik ooit tijdens een workshop ontving. Hij blijft leuk en altijd een succes om cadeau te doen! En de garen zijn natuurlijk ook van byClaire (no.1).


Bij het kaartje heb ik een houten blokje met tekst en magneet gekocht, voor aan de koelkast! Ik ben dol op inpakken, daar krijg ik zoveel energie van, dus ook dit cadeautje heb ik weer leuk versierd! :-)


Ook toe aan jezelf verwennen (zeker mama's ;-)) en woonachtig in de buurt van Warmond? Kijk eens op de website van Jacqueline voor de mogelijkheden van een persoonlijke, professionele op maat (huid)verzorging: www.parelsenoesters.nl. Ter afsluiting van de behandeling kreeg ik een klein kopje met zwarte besjes en stukjes walnoot + een glaasje citroenwater. Dat is nog eens #gezond en #gastvrij!


Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten