maandag 15 december 2014

Happy and colorful christmas!

We zitten er weer warmpjes bij
Later dan gepland, staat mijn kerstboom eindelijk! Ken je dat, dat je geen idéé meer hebt wat er vorig jaar in je boom hing? Ik bleek gezellige rode ballen met stippen te hebben en leuke kerstpoppetjes, nog helemaal geschikt voor dit jaar wat mij betreft!



Zelf heb ik er nog wat kerststerren en kerstkransen in gehaakt, waarvan sommigen met foto.



De kerstboompjes die ik eerder had gehaakt heb ik boven mijn spiegel gehangen zodat ik deze grappige kerstbeertjes in mijn "vanallesennogwat" lamp kon hangen.


Deze rendieren heb ik ooit op een markt op de kop getikt en ze blijven leuk voor op mijn dressoir!


De kerstman die ik ooit van mijn moeder cadeau kreeg heeft een plekje gekregen op mijn gehaakte poef.


En tot slot heb ik de kerstsokken van Maud aan mijn windlichten gehangen.


Missie geslaagd, we zitten er weer warmpjes en kleurrijk bij deze kerst! Iedereen hele fijn dagen gewenst!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten