dinsdag 23 september 2014

Telefoonhoesje


Voor mijn collega...
Mijn collega liet mij trots haar nieuwe telefoon zien, een Windows telefoon serie nogwat... Maatje koelkast model! Hartstikke leuk, maar geen hoesje voor te krijgen. Daar wist ik wel raad mee. Zo gezegd zo gedaan en het resultaat zie je hiernaast. Als finishing touch een hip bloemetje op het hoesje gehaakt.


Dolblij...
Ik had het cadeautje mooi ingepakt met lintjes, knoopjes en een gehaakt bloemetje. Dat maakt het altijd wat specialer vind ik :). Ik had eer van mijn werk. Mijn collega was laaiend enthousiast en dolblij met het hoesje en ging vrolijk alle kamers langs om het hoesje te showen. Voor ik het wist lag de eerste aanvraag voor een laptophoes op mijn bureau. (Glimlach)

Materialen en bron
De gebruikte wol is van Zeeman (4-5)  en ik heb het hoesje gehaakt met haaknaald nr 4. Met dank aan de YouTube tutorial van Handwerkles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten