zondag 25 maart 2018

Spring is in the air!

Klaar voor de lente met nieuwe bolletjes wol van Yarn and Colors en prachtige veldbloemen!




Iedere woensdag en zaterdag heeft Warmond een heuze markt op het pleintje bij de gemeentehaven, met wel 5 kramen ;-), waaronder de bloemenboer. Ik heb vijf bossen losse bloemen gekocht en deze verwerkt tot bloomon lookalikes.


Op de achtergrond komen mijn gehaakte kussens (zie ook hier) helemaal tot hun recht. Ik word er altijd weer zo vrolijk van!


De Tulp is mijn nummer 1 lievelingsbloem, maar de Ranonkel, een prachtige romantische veldbloem, komt met stip op nummer twee!


De Fresia vind ik altijd wat ongezellig op het moment van aanschaf, maar als deze eenmaal uitkomt is het een mooie aanvulling op een bos.


Hopelijk weer tot snel! Het is vrij rustig op mijn blog. Werk, kids, opleiding en sinds dit jaar ook een moestuin (allemaal leuk!), maar dan komt haken as usual weer op de laatste plaats. Vanaf mei starten we 1 keer in de twee weken een haakclub, dus wie weet ga ik jullie binnenkort weer verblijden met nieuwe projecten!

#HappySpring!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten