woensdag 30 september 2015

Fruitpluk

Long time, no see... Maar hier weer even een kort berichtje. Wat een prachtig weer is het de laatste dagen! Echte herfstdagen, een beetje fris met een heerlijk zonnetje! Aan eikels rapen en kastanjes zoeken ben ik nog niet toegekomen, wel heb ik mijn tuin leeggeplukt :-)


Na ik denk wel 7 jaar, zit mijn druif eindelijk vol met trossen! Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen. Zo leuk! 3 Weken geleden waren ze nog zurig, maar inmiddels zijn ze goed te eten!


De hele tuintafel vol, zo'n 30 a 40 trossen om op te smullen. Mochten er nog liefhebbers in de buurt wonen, kom gerust wat trossen halen :-)


Deze leuke zinken fruitschaal heb ik ooit ergens op de kop getikt, lekker landelijk, daar houd ik van!


Ook het appelboompje dat wij vorig jaar geplant hebben, heeft het super gedaan! Zo'n 30 appeltjes, inmiddels enigzins gerijpt en klaar voor Mommy's pie ;-)


Voor mijn buurmeisjes heb ik twee zakjes met fruit gevuld, ik weet dat ze dol zijn op druiven!


Ik heb deze week zelfs een vlaggetje gehaakt, jeehh! (Alvast ter voorbereiding op Maud haar 1e verjaardag 8 oktober!) Ik kan de laatste tijd maar weinig opbrengen op haakgebied :-(


Het gratis patroon / free pattern van de slinger vind je hier!


Ik wens iedereen een fijne dag en geniet nog even van dit stralende weer! De was komt later wel ;-) (Dit is vooral een tip aan mijzelf!! Grrr)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten